Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Η διαφήμιση λουκάνικου που απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ

Ο τελικός του Superbowl είναι ένα τεράστιο γεγονός για τις ΗΠΑ και η μετάδοση του αγώνα φούτμπολ χτυπά κάθε χρόνο ρεκόρ τηλεθέασης. 




Για τον λόγο αυτό όλες οι εταιρείες που αποφασίζουν να δώσουν εξαψήφια ή και παραπάνω ποσά για να διαφημιστούν τηλεοπτικά, ετοιμάζουν με ιδιαίτερη προσοχή τα σποτ τους, για να έχει απόδοση ο ακριβοπληρωμένος τηλεοπτικός χρόνος.

Με αυτό το σκεπτικό η αλυσίδα fast food Carl’s Jr αποφάσισε να προκαλέσει στο φουλ για να αποτυπωθεί ανεξίτηλα το μπρέκφαστ με λουκάνικο που προτείνει στο υποσυνείδητο των τηλεθεατών. Και το αποτέλεσμα είναι το άκρως προκλητικό σποτ που βλέπετε. Η Μεξικανή ηθοποιός Fernanda Romero δεν τρώει απλά το μήκους 12 ιντσών λουκάνικο, αλλά παίζει μαζί του με ιδιαίτερα υπαινικτικό τρόπο.

Με βάση αυτό που βλέπουμε δεν προκαλεί έκπληξη ότι η διαφήμιση λογοκρίθηκε και δεν έπαιξε ποτέ στο ημίχρονο του Superbowl.

Και δεν αποτελεί έκπληξη γιατί... το σποτ δεν επρόκειτο ποτέ να παίξει στην αμερικανική τηλεόραση που διέπεται από ιδιαίτερα αυστηρούς κανόνες. Το σποτάκι κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και η εταιρεία αρνείται κάθε σχέση μαζί του, αν και μεταξύ μας φαίνεται ιδιαίτερα ακριβή η παραγωγή για να έχει γίνει από ερασιτέχνη.

Και την δουλειά του... την έκανε, καθώς το έχουν δει εκατομμύρια άνθρωποι στο Youtube. Ο τελικός του Superbowl είναι ένα τεράστιο γεγονός για τις ΗΠΑ και η μετάδοση του αγώνα φούτμπολ χτυπά κάθε χρόνο ρεκόρ τηλεθέασης. Για τον λόγο αυτό όλες οι εταιρείες που αποφασίζουν να δώσουν εξαψήφια ή και παραπάνω ποσά για να διαφημιστούν τηλεοπτικά, ετοιμάζουν με ιδιαίτερη προσοχή τα σποτ τους, για να έχει απόδοση ο ακριβοπληρωμένος τηλεοπτικός χρόνος. Με αυτό το σκεπτικό η αλυσίδα fast food Carl’s Jr αποφάσισε να προκαλέσει στο φουλ για να αποτυπωθεί ανεξίτηλα το μπρέκφαστ με λουκάνικο που προτείνει στο υποσυνείδητο των τηλεθεατών. Και το αποτέλεσμα είναι το άκρως προκλητικό σποτ που βλέπετε. Η Μεξικανή ηθοποιός Fernanda Romero δεν τρώει απλά το μήκους 12 ιντσών λουκάνικο, αλλά παίζει μαζί του με ιδιαίτερα υπαινικτικό τρόπο. Με βάση αυτό που βλέπουμε δεν προκαλεί έκπληξη ότι η διαφήμιση λογοκρίθηκε και δεν έπαιξε ποτέ στο ημίχρονο του Superbowl. Και δεν αποτελεί έκπληξη γιατί... το σποτ δεν επρόκειτο ποτέ να παίξει στην αμερικανική τηλεόραση που διέπεται από ιδιαίτερα αυστηρούς κανόνες. Το σποτάκι κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και η εταιρεία αρνείται κάθε σχέση μαζί του, αν και μεταξύ μας φαίνεται ιδιαίτερα ακριβή η παραγωγή για να έχει γίνει από ερασιτέχνη. Και την δουλειά του... την έκανε, καθώς το έχουν δει εκατομμύρια άνθρωποι στο Youtube. Δείτε το και κρίνετε:

Δείτε το και κρίνετε:

Δείτε το και κρίνετε:

Play
Current Time0:16
/
Duration Time1:03
Loaded: 0%
Progress: 0%
Fullscreen
00:00
Mute
360p

Πηγή: nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Σε κάθε περίπτωση όμως η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου. Ανώνυμα σχόλια απορρίπτονται.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...