Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Ένας πορτιέρο με ράσα !

Ιερέας, τερματοφύλακας και .. σεφ ο Μιχάλης Τουτουδάκης


Στα 35 του χρόνια ο Μιχάλης Τουτουδάκης έχει ήδη πλούσιο βιογραφικό και το όνομα του γίνεται συχνά αντικείμενο συζήτησης.
Ο συνδυασμός ιερέα, τερματοφύλακα και σεφ προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον για έναν άνθρωπο δραστήριο που καταφέρνει να τα συνδυάζει αψηφώντας τα τυχόν αρνητικά σχόλια που γίνονται εις βάρος του. Κατάγεται από το χωριό Λύττος, παιδί τετραμελούς οικογένειας (τέσσερα αγόρια) και πατέρας και ο ίδιος πέντε παιδιών, πήρε την απόφαση να γίνει ιερέας, χωρίς κανένα άλλο μέλος της οικογένειας του να είναι στην εκκλησία.

Ξεκίνησε από το 2002 και έχει διετελέσει ιερέας στις ενορίες της Τουρλωτής, στο Σμάρι, στο Λουτράκι και από το 2011 στις Αμουργέλες έως και σήμερα. Στο χώρο του ποδοσφαίρου μπήκε σε ηλικία 10 ετών και η πρώτη του ομάδα ήταν ο Δωριέας, όπου πρόσφερε τις υπηρεσίες του για 7 χρόνια. Στη συνέχεια αγωνίστηκε για λίγο χρονικό διάστημα στον ΟΦΑ και μετά στον Ηρακλή Ν., όπου και έμεινε για 5 χρόνια.

Επόμενος σταθμός το Λασίθι και η ομάδα Δράκος, την εστία του οποίου υπερασπίστηκε για 2 χρόνια. Πριν από μερικές μέρες εντάχθηκε στο δυναμικό του Δεματίου, ενώ ήταν μεταγραφικός στόχος και του Ηρακλή Ν.

Απόφοιτος επίσης της σχολής μαγείρων εργάζεται και ως σεφ! Μάλιστα στο χώρο αυτό βρίσκεται από πολύ νεαρή ηλικία. Σήμερα έχει την ευθύνη της κουζίνας σε γνωστή ταβέρνα στου Κοκκίνη.
Ο λόγος για τον παπά Μιχάλη Τουτουδάκη (όπως επιθυμεί να τον αποκαλούν), ο οποίος μίλησε στην «Π» σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης για τις τρεις μεγάλες του αγάπες, την εκκλησία, το ποδόσφαιρο και τη μαγειρική!


-Μιχάλη, πώς αποφάσισες να γίνεις ιερέας; Ήταν κάποιο μέλος της οικογένειας σου στην εκκλησία;
«Δεν ήταν κανείς ιερέας. Ήταν δική μου απόφαση γιατί πιστεύω στο Θεό και είχα την επιθυμία να τον υπηρετήσω. Η οικογένεια μου είναι βέβαια κοντά στην εκκλησία και στήριξε την απόφασή μου».

-Πώς καταφέρνεις να συνδυάζεις την εκκλησία με το ποδόσφαιρο;
«Για τον κόσμο είναι περίεργο, αλλά για μένα είναι εύκολο γιατί αγαπάω ό,τι κάνω και το κάνω με όλες μου τις δυνάμεις».

-Έχεις ακούσει αρνητικά σχόλια;
«Μπροστά μου δεν έχω ακούσει, αλλά μαθαίνω από τρίτους...».

-Πώς το αντιμετωπίζεις;
«Δεν δίνω σημασία. Δεν κάνω κακό σε κανέναν και δεν ενοχλώ κανέναν».

-Σίγουρα θα ακούς όμως πειράγματα;
«Πειράγματα ναι! Δεν με ενοχλούν όμως τα αντιμετωπίζω με χιούμορ».

-Ποιο ήταν το πιο αστείο που σου έχουν πει;
«Όταν ήμουν στον Ηρακλή Ν. και σε κάποιο ματς τα πήγαινα καλά μου έλεγαν εσύ δεν τρως γκολ έχεις το Θεό μαζί σου!»

-Έχεις έρθει ποτέ σε κόντρα με την κερκίδα;
«Δεν έχω ακούσει κάτι πολύ άσχημο μόνο μεταξύ σοβαρού και αστείου. Συνήθως δεν ανοίγω διάλογο με την κερκίδα, κάνω ότι δεν ακούω. Σίγουρα τους αρέσει να με πειράζουν. Υπήρξε μια τέτοιου είδους κόντρα παλιά με τους φιλάθλους του Δεματίου, όταν ήμουν στον Ηρακλή Ν. Τώρα είμαι στην ομάδα και αυτό αποτελεί παρελθόν».

-Παροτρύνεις τους συμπαίκτες σου πριν τα ματς να πουν κάποια προσευχή;
«Πριν τους αγώνες τους λέω να κάνουν τον σταυρό τους να μην χτυπήσουν πρώτα απ’ όλα. Να μην νευριάζουν και να είναι όσο το δυνατόν ήρεμοι».

-Έρχονται στην εκκλησία;
«Η συμμετοχή είναι αρκετά ικανοποιητική».

-Έχεις αποβληθεί ποτέ;
«Έχω αποβληθεί με απευθείας κόκκινη κάρτα μόνο μια φορά και πάνω σε φάση. Στο παιχνίδι Διαγόρας-Δωριέας πριν 15 χρόνια για την Β’κατηγορία. Είχα κάνει έξοδο και έπεσε πάνω μου ο επιθετικός, έδωσε πέναλτι και με απέβαλε άδικα».
-Διαμαρτύρεσαι στους διαιτητές;
«Διαμαρτύρομαι και πολύ έντονα! Με το γάντι όμως… δεν βρίζω ποτέ. Συνήθως προσπαθώ να ηρεμήσω και τους άλλους».

-Γιατί διάλεξες το Δεμάτι στην επιστροφή σου στα ηρακλειώτικα γήπεδα;
«Με έπεισαν οι άνθρωποι της ομάδας. Το Δεμάτι πάει για πρωτάθλημα και πιστεύω ότι θα πετύχουμε το στόχο μας».

-Ποια θεωρείς τα καλύτερα σου χρόνια στο ποδόσφαιρο;
«Τα χρόνια που ήμουν στον Ηρακλή Ν. Στα αποδυτήρια ήμασταν σαν οικογένεια, το κλίμα ήταν πολύ καλό ακόμα και μετά από αρνητικά αποτελέσματα. Ο Γιώργος Δαγκωνάκης φρόντιζε για αυτό να είμαστε ενωμένοι. Μπορεί να φώναζε κατά την διάρκεια του αγώνα αλλά μετά ηρεμούσε και αυτό προσπαθούσε να περάσει και σε εμάς».

-Ο Γιώργος Δαγκωνάκης είναι από τους παλαιότερους παράγοντες στο ποδόσφαιρο. Πώς ήταν η συνεργασία σας;
«Με στήριξε γιατί κατάλαβε την μεγάλη μου αγάπη για το ποδόσφαιρο. Είναι από τους ανθρώπους που έχουν προσφέρει πολλά στο τοπικό ποδόσφαιρο».

-Πώς βλέπεις την πορεία του Ηρακλή Ν. στο φετινό πρωτάθλημα;
«Έχει πολλές απουσίες και έχει χάσει κάποιες ευκαιρίες. Θεωρώ όμως ότι είναι εφικτή η τρίτη θέση».

-Τι ομάδα είσαι;
«ΟΦΗ και Παναθηναικός αλλά κυρίως ΟΦΗ γιατί μεγάλωσα με αυτή την ομάδα».
-Πηγαίνεις στο γήπεδο; Είσαι ένθερμος φίλαθλος;
«Όταν προλαβαίνω πηγαίνω. Ζω έντονα τα ματς αλλά δεν βρίζω και δεν ξεφεύγω ποτέ».

-Ποια είναι η γνώμη σου για το επίπεδο του ποδοσφαίρου στο Ηράκλειο;
«Έχουμε καλό επίπεδο και πιστεύω ότι σε αυτό έχει συμβάλει και το γεγονός ότι υπάρχουν πλέον καλά γήπεδα. Επίσης οι παράγοντες που είναι κοντά στις ομάδες βοηθούν για το καλύτερο. Έχει αλλάξει και η νοοτροπία. Παλαιότερα όταν πηγαίναμε σε ένα χωριό έπρεπε να χάσουμε για να καταφέρουμε να φύγουμε σώοι. Τώρα δεν είναι έτσι σε καμία περίπτωση».

-Η μαγειρική πώς προέκυψε στη ζωή σου;
«Άλλη μια μεγάλη μου αγάπη είναι η μαγειρική. Μου αρέσει να βάζω στόχους στη ζωή μου και να τους πετυχαίνω. Πήγα στη σχολή μαγείρων σε ηλικία 14 ετών, την τελείωσα και τώρα
εργάζομαι και ως σεφ».

-Πόσο δύσκολο είναι να δουλεύεις βράδυ και να συνδυάζεις και εκκλησία και ποδόσφαιρο;
«Τα προλαβαίνω όλα και το κάνω με μεγάλη ευχαρίστηση».

-Έχεις υψηλούς στόχους στη μαγειρική;
«Νομίζω ότι δεν έχω τίποτα να ζηλέψω από τους διάσημους σεφ και δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Εγώ υπηρετώ την παραδοσιακή κρητική κουζίνα και δεν θα ξεφύγω ποτέ. Αυτά που βλέπω στην τηλεόραση μου προκαλούν αποστροφή».


Συνέντευξη στην Κατερίνα Σγουρού

Πηγή: εφημερίδα Πατρίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Σε κάθε περίπτωση όμως η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου. Ανώνυμα σχόλια απορρίπτονται.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...