Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

Έλλη Κοκκίνου: Με τον Μπόγρη μας χωρίζουν μόνο τα χιλιόμετρα και το ύψος!

Για τη σχέση της με τον Γιώργο Μπόγρη και πόσο καλά επικοινωνεί μαζί του μίλησε η Έλλη Κοκκίνου. «Με κανέναν δεν επικοινωνείς απόλυτα... Ούτε με την ίδια σου τη μητέρα! 


Μωρέ, εδώ δεν επικοινωνώ με τον εαυτό μου, πώς θα έχω την απαίτηση να επικοινωνώ άψογα με τον σύντροφό μου ή τον «χ» σύντροφο; Όλοι είμαστε στον κόσμο μας».

Σχετικά με όσα τους χωρίζουν, η τραγουδίστρια παραβλέπει το θέμα της ηλικίας και σχολιάζει: «Μόνο τα χιλιόμετρα, γιατί παίζει στη Θεσσαλονίκη. Α, και το ύψος! Αυτό κι αν μας χωρίζει...(γελάει δυνατά). Κατά τα άλλα, δεν μας χωρίζει τίποτα».

Όσο για το αν εκείνος ξέρει τα πάντα για εκείνη, δηλώνει: «Όχι. Τα πάντα δεν τα ξέρει κανένας. Ίσως η μητέρα μου γνωρίζει σχεδόν τα πάντα για μένα, ο φίλος μου ο Κωνσταντίνος και ο Παύλος Σταματόπουλος».

Πηγή: thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Σε κάθε περίπτωση όμως η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου. Ανώνυμα σχόλια απορρίπτονται.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...