Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014

Το success story ενός ζευγαριού από την Εύβοια -Ανέμιξε μέλι με χρυσό, το έβαλε σε ντελικάτες χρωματιστές συσκευασίες και τώρα το πωλούν ακόμη και στα Harrods

Το μέλι Vasilissa της Stayia Farm έχει φτάσει μέχρι τα Harrods και η ιστορία του Γιάννη Καρυπίδη και της Στέβης Θεοδώρου είναι τόσο γλυκιά όσο και to προϊον τους.


Το μέλι, όπως όλα τα σημαντικά αγαθά της αρχαιότητας, έχει το δικό του μύθο για το πώς βρέθηκε στα χέρια των ανθρώπων και φυσικά η πολυτιμότητά του έκανε τους προγόνους μας να πιστεύουν ότι είναι ένα δώρο των θεών. Η Στέβη Θεοδώρου και ο Γιάννης Καρυπίδης, το ζευγάρι πίσω από το βιολογικό μέλι που έχει τρελάνει τις αγορές του εξωτερικού και κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος ως premium προϊόν σε αυτές, εμπνεύστηκαν το όνομα του μελιού τους, Vasilissa, από το μύθο αυτό. Το People έβαλε τα εκδρομικά του και ταξίδεψε μέχρι την Εύβοια, για να δει από πρώτο χέρι πώς παράγεται στη βιολογική φάρμα Stayia το προϊόν που μοσχοπωλείται σε καταστήματα του εξωτερικού, όπως τα Harrods, αλλά και να γνωρίσει από κοντά τους δύο νέους επιχειρηματίες που αποτελούν άλλο ένα success story εν μέσω κρίσης.


H Στέβη και ο Γιάννης δεν είχαν σκεφτεί ποτέ στη ζωή τους να ασχοληθούν με τον πρωτογενή τομέα, μέχρι την άνοιξη του 2012. Ήταν έτοιμοι ως ζευγάρι να εγκατασταθούν στο Λονδίνο για σπουδές και για εργασία. Είχαν κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να φύγουν, αλλά εκείνη η περίοδος έπαιξε καθοριστικό ρόλο για να αλλάξουν τα σχέδιά τους. Είδαν αλλιώς πράγματα που περνούσαν μπροστά από τα μάτια τους και δεν τα υπολόγιζαν. Είδαν την αποδοτικότητα της ελληνικής γης και τη μεγάλη μελισσοκομική δυναμική της Εύβοιας. Όλα αυτά μέσα σε χρόνο dt κέντρισαν το ενδιαφέρον τους και συνετέλεσαν στη δημιουργία της STAYIA Farm, της βιολογικής φάρμας της STA(vroulas) και του YIA(nnni).



Οι δύο νέοι προέρχονται από δύο εντελώς διαφορετικούς χώρους σπουδών και εργασίας. Ο Γιάννης υπήρξε επαγγελματίας ποδοσφαιριστής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σπούδασε λογιστική και είχε μια διαφημιστική εκδοτική εταιρεία, η οποία έπεσε θύμα της κρίσης. Από την άλλη, η Στέβη είχε τελειώσει την Παιδαγωγική Σχολή Θεσσαλονίκης και ήταν έτοιμη να κάνει μεταπτυχιακό στο Kingston του Λονδίνου, αλλά ξαφνικά το DNA του παππού ξύπνησε μέσα της και αποφάσισε να καταπιαστεί με τη μελισσοκομία.



Και κάπως έτσι όλα τα σχέδια ακυρώθηκαν και οι δύο νέοι καταπιάστηκαν με την ελληνική γη όπου μεγάλωσαν. «Όλες οι διαδικασίες μάς γοητεύουν. Η επαφή με τη φύση και τον κόσμο των μελισσών μάς αφήνει άφωνους. Η διαδικασία της μελιτοεξαγωγής ταξιδεύει τους ουρανίσκους μας και επιβραβεύει τους κόπους μας. Η στιγμή, όμως, της απόλυτης ανταμοιβής μας έρχεται με την τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια» λένε με ενθουσιασμό για τη δουλειά τους.
Ο Γιάννης και η Στέβη χαίρονται πολύ για τα σχόλια που λαμβάνουν από τους καταναλωτές, τα οποία επικεντρώνονται στην ποιότητα του μελιού, αλλά και τη συσκευασία. «Είναι μεγάλη η χαρά μας, όταν έρχονται στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο μηνύματα από όλο τον κόσμο» εξομολογούνται στο People. Πιο συγκεκριμένα, το περιστατικό που θυμούνται είναι ένα mail από ένα ζευγάρι Μεξικανών, το οποίο είχε πάρει το μέλι από το αεροδρόμιο και είχε ενθουσιαστεί τόσο με τη γεύση όσο και με το packaging, γεγονός που τους έκανε να καταλάβουν τη σημασία της εξαγωγής αλλά και την αξία που έχουν τα ελληνικά προϊόντα.



Όταν έρχεται η κουβέντα στη συνεργασία με τα Harrods, μας εξηγούν πως έχουν δώσει και οι δύο τον καλύτερό τους εαυτό για να βρεθούν τα προϊόντα τους σε ράφια καταστημάτων τέτοιου βεληνεκούς. Η συγκεκριμένη συνεργασία προέκυψε ύστερα από μεγάλη επιμονή και υπομονή στις επαφές τους. Το μέλι με τα φύλλα βρώσιμου χρυσού ήταν το κλειδί στο να ανοίξουν οι πόρτες για συζήτηση. Η συνέπεια στην αλληλογραφία, η εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων, οι καινοτόμες προσμείξεις και η ξεχωριστή συσκευασία πιστεύουν πως είναι το κλειδί για τις εξαγωγές. Μιλώντας για τα καράτια που «τρώγονται», να αναφέρουμε πως αυτό το θυμαρίσιο μέλι με τα φύλλα βρώσιμου χρυσού ήταν που κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών για να γνωρίσουν τη Vasilissa ως brand. Αυτή η μοναδική πρόσμειξη, την οποία στον παγκόσμιο γαστρονομικό χάρτη έχουν την αποκλειστικότητα να δημιουργούν, τους βοήθησε στην προώθηση και στη γρήγορη αναγνώριση του προϊόντος, καθώς ο κόσμος έχει την περιέργεια να δοκιμάσει και να μάθει για τα οφέλη του χρυσού στον οργανισμό του.



Και αν θέλετε να μάθετε την ιστορία πίσω από το best seller προϊόν τους, ήταν μια ιδέα που τους ήρθε κυριολεκτικά ουρανοκατέβατη την κατάλληλη στιγμή. Σε μια εποχή που έψαχναν να βρουν ένα προϊόν που θα σταθεί επάξια στα ράφια του εξωτερικού, ήρθε ο γάμος ενός φιλικού ζευγαριού να τους δώσει το πρώτο συστατικό. Γεύτηκαν αφρώδη οίνο με φύλλα βρώσιμου χρυσού και ταυτόχρονα σκέφτηκαν και οι δυο την τέλεια πρόσμειξη, το θυμαρίσιο μέλι (που είναι σήμα κατατεθέν της χώρας μας) με φύλλα βρώσιμου χρυσού 24 καρατίων.

Τι κάνει το μέλι της Stayia Farm τόσο ξεχωριστό; «Είναι ένα φυσικό βιολογικό προϊόν, το οποίο συνδυάζει την ποιότητα με την καινοτομία και την προώθηση του υγιεινού τρόπου ζωής. Η συσκευασία του, συγκριτικά με τα υπόλοιπα προϊόντα μελιού που κυκλοφορούν παγκοσμίως στην αγορά, είναι ιδιαίτερη και μοναδική» λένε ο Γιάννης και η Στέβη.

Αφήνοντας για λίγο στην άκρη όσα παράγει η Stayia Farm, δεν μπορούσαμε να μην τους ρωτήσουμε πώς, σε μια περίοδο γενικότερης οικονομικής μιζέριας, εκείνοι κατάφεραν να πετύχουν. «Πρώτα απ’ όλα, με πίστη και αφοσίωση στον κυρίαρχο στόχο. Η συνέπεια και η ποιότητα θεωρούμε πως είναι αυτά που παίζουν καθοριστικό ρόλο στις εξαγωγές. Για να γίνει μια επιχείρηση επιτυχημένη, θα πρέπει από τη στιγμή της λειτουργίας της να υπάρχει υπευθυνότητα και να μην αποκλίνει από τους στόχους της» λένε από τη θέση ενός πετυχημένου brand και συνεχίζουν με μια συμβουλή για νέους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν το δικό τους brand: «Να αφήσουν τα ελληνικά σημαιάκια και τους αρχαιοελληνικούς αμφορείς στο σπίτι τους. Πρέπει να δώσουμε την ευκαιρία στον ξένο καταναλωτή να γευτεί όλα αυτά που μας κάνουν ξεχωριστούς. Άρα να βρουν πάνω απ’ όλα εξαιρετικά προϊόντα και να τα “ντύσουν” βασισμένοι στην καινοτομία και στο χαρακτήρα. Παράλληλα να σκεφτούν τον ανταγωνισμό, τον προμηθευτή και όχι την τιμή. Όλα αυτά, κατά τη γνώμη μας, μόνο θετικά αποτελέσματα μπορούν να φέρουν σε μια νέα επιχείρηση στην Ελλάδα».



Τρώγεται ο χρυσός;
Το πολύτιμο μέταλλο έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και βοηθάει στην αναγέννηση των κυττάρων αλλά και στην ψυχική ευεξία. Ο χρυσός μεταφέρεται μέσω της ουσίας γ-PGA, της οποίας η ισχυρή ενυδατική φόρμουλα συγκρατεί την υγρασία για ένα υγιές και απαλό δέρμα, ενώ προλαμβάνει την πρόωρη γήρανση, αντιμετωπίζοντας δραστικά τις ελεύθερες ρίζες. Στα χρόνια της Κλεοπάτρας, ο καθαρός χρυσός ήταν ένα πολύτιμο εργαλείο για τη διατήρηση του νεανικού δέρματος. Οι ιστορικοί αναφέρουν ότι η Κλεοπάτρα κοιμόταν με μάσκα χρυσού κάθε βράδυ! Στην αρχαία Ρώμη βάλσαμα χρυσού χρησιμοποιούνταν για την αντιμετώπιση διάφορων δερματικών προβλημάτων. Οι τσάροι στη Ρωσία τον χρησιμοποιούσαν σε όλα τα τρόφιμα και εδέσματά τους, ως συλλέκτη μικροβίων και δηλητηρίων.

Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Σε κάθε περίπτωση όμως η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου. Ανώνυμα σχόλια απορρίπτονται.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...