Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Λίλα Ευθυμιοπούλου: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Ιστιαίας – Αιδηψού με το «Μέτωπο Αναγέννησης» της Ουρανίας Παπανδρέου - Παπαδάκη

Φιλοζωία, Πολιτισμός, Περιβάλλον: Νοιάζομαι για μια καλύτερη ποιότητα ζωής

Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
Με αίσθημα ευθύνης θέτω την υποψηφιότητά μου για Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό «Μέτωπο Αναγέννησης» της υποψήφιας Δημάρχου Ουρανίας Παπανδρέου – Παπαδάκη στο Δήμο Ιστιαίας Αιδηψού, με κύρια φροντίδα και μέλημά μου τη φιλοζωία και το περιβάλλον.
Έχοντας αγαπήσει τούτο τον τόπο έγινα δημότης του και εθελοντικά ξεκίνησα να τον υπηρετώ. Τα προβλήματα είναι γνωστά, τα γνωρίζουμε όλοι αλλά μέχρι τώρα ουσιαστικές λύσεις δεν έχουν δοθεί. Θέλοντας να συμβάλλω κι εγώ, με όσες δυνάμεις έχω, στην επίλυση τους θέτω στην κρίση σας κάποιες από τις προτάσεις μου.
-         Απομάκρυνση των ΡΟΜΑ και δημιουργία οικισμού με ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης.
-         Έλεγχος καταλληλότητας πηγών για πόσιμο νερό (δύο πηγές Παναγιά Αχμεταγά, Παναγιά Ντινιούς), διαμόρφωση των χώρων με κατάλληλη υποδομή σε χώρους αναψυχής για τον πολίτη.
-         Δεντροφυτεύσεις και ανθοφυτεύσεις στις εισόδους της πόλης.
-         Σύσταση ομάδας εθελοντών. Συνεργασία με τους κατά τόπους πολιτιστικούς συλλόγους για αναβάθμιση των χωριών.
-         Πρόγραμμα φιλοξενίας Ευρωπαίων Εθελοντών με αντάλλαγμα προσωπική εργασία.
-         Στήριξη του Φιλοζωικού Σωματείου Βόρειας Εύβοις «ΗΡΑ» με ότι ορίζει ο νόμος και στόχο μας την δημιουργία ενός καταφυγίου – πρότυπο στην Ευρώπη.
-         Στενή συνεργασία με το Δασαρχείο για την καταπολέμηση της παράνομης υλοτομίας.
-         Ανάπλαση του χώρου στο λιβάρι, περιμετρική ανάπλαση στο μικρό και μεγάλο λιβάρι για προσέλκυση τουριστών απ’ όλη την Ευρώπη.
-         Το Φιλοζωικό Σωματείο Βόρειας Εύβοιας «ΗΡΑ» θα καλέσει την ΑΝΙΜΑ να βάλει παρατηρητήρια και θα βρίσκεται σε συνεργασία μαζί της.



Λίγα λόγια για μένα:

Γεννήθηκα στη Δράμα. Είμαι δημότης Ιστιαίας – Αιδηψού και κατοικώ μόνιμα στα Καμάρια Ιστιαίας.
Κατάγομαι από στρατιωτική οικογένεια. Έχω πτυχίο εκπαίδευσης σε λουτροπόλεις με Ιαματικές Πηγές με την ειδικότητα της Λουτρονόμου. Έχω παρακολουθήσει προγράμματα Διοικητικού – Λογιστικού του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών.
Επαγγελματική Δραστηριότητα.  Επί δύο έτη εργάστηκα στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πολιτικό γραφείο του Υπουργού Παιδείας Βασίλη Κοντογιαννόπουλου ως ιδιαιτέρα γραμματεύς.
Επί οχτώ έτη εργάστηκα στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών καθώς και στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Καστοριάς και Επιμελητήριο Ημαθίας.
Μετατάχθηκα στο Υπουργείο Δικαιοσύνης με θέση Γραμματέως Έδρας και υπηρέτησα κατά καιρούς στο Πρωτοδικείο Καστοριάς, Εισαγγελία Κω, Πρωτοδικείο Αθημών και σήμερα υπηρετώ στο Ειρηνοδικείο Ιστιαίας Βόρειας Εύβοιας.
Ασχολούμαι χρόνια με τον εθελοντισμό και είμαι μέλος σε πολλά φιλοζωικά σωματεία.
Από το 2013 είμαι ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του Φιλοζωικού Σωματείου Βόρειας Εύβοιας «ΗΡΑ».
Είμαι περήφανη μαμά μιας υπέροχης κόρης 17 ετών, πρωταθλήτριας στο καράτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Σε κάθε περίπτωση όμως η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου. Ανώνυμα σχόλια απορρίπτονται.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...