Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

Βραχνάς για τους πολίτες ο αριθμός 11770 - Οι Διακανονισμοί Οφειλών στη ΔΕΗ μπορούν να γίνουν και στα κατά τόπους καταστήματα

Μετά από καταγγελίες σχετικά με τη ρύθμιση οφειλών σε λογαριασμούς της ΔΕΗ και τον αριθμό εξυπηρέτησης των πολιτών για τους διακανονισμούς στο 11770, επικοινωνήσαμε με την υπεύθυνη του κέντρου εξυπηρέτησης κυρία Χρά.


Όπως μας ενημέρωσε οι πολίτες μπορούν για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους να καλούν σε αυτόν τον αριθμό μετά τις ώρες αιχμής (1μμ με 4μμ). 

Σε περίπτωση, όμως, που ο πολίτης δεν μπορέσει να εξυπηρετηθεί σε αυτόν τον αριθμό, η κυρία Χρά από τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ μας διαβεβαίωσε πως τα κατά τόπους καταστήματα – υποκαταστήματα της ΔΕΗ πανελλαδικά είναι στη διάθεση του κοινού για να δρομολογήσουν τους διακανονισμούς τους.

Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης δεν γίνει δεκτός σε κατάστημα της ΔΕΗ στα μεγάλα αστικά κέντρα ή στις επαρχιακές πόλεις να απευθυνθεί άμεσα στο τηλεφωνικό κέντρο 210-5230301 ή να επικοινωνήσει διαδικτυακά μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο site www.dei.gr

Η κυρία Χρα, τέλος, επεσήμανε πως ακόμη διαδικτυακά δεν υπάρχει ενδεχόμενο υπηρεσίας διακανονισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Σε κάθε περίπτωση όμως η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου. Ανώνυμα σχόλια απορρίπτονται.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...